Helt vanlig dag

Jag ligger hemma i sängen en helt vanlig dag efter skolan. Hör massa röster utanför dörren om att någon har glömt en väska i någons bil. Jag hör min farbror ringa denne någon och säga att han ska komma hit och lämna den. Efter en liten stund så hör jag hur en bil stannar utanför vårat hus och blir självklart nyfiken. Går upp, kollar ut genom fönstret som har persiennerna halvt nere. Får syn på en blond kille med massa magmuskler och som kör en röd cabroilet. Och ja, han har inga kläder på sig heller. Kastar mig ner på golvet och hoppas att han inte hann se mig genom fönstret som han stod precis utanför. Lägger mig i sängen igen och stirrar in i väggen medans jag är lite smått chockad. Efter några minuter kommer min faster in, lägger sig i min säng och skrattar så mycket att hon inte kan prata. Efter en stund berättar hon att det nyss kom en kille som går runt helt naken här hemma. Vi båda börjar skratta och sen kommer vi överrens om att vi ska åka iväg någonstans. Jag tar med mig mitt täcke och så åker vi.

Kommentarer
Postat av: J

sv: okej. Tack för hjälpen! :D

Jag går i åttan nu, så det är ett tag kvar innan jag ska välja men jag är grymt sugen på att gå Media. Sen får vi se vad det blir, men bild eller journalistik låter roligt.

Men om det är så på alla skolor, att man får prova på allt första året så är det ju bra :D

kram

2009-04-20 @ 21:36:48
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha! SAY WHAT? Crazy dude:) Söt äru!

2009-04-21 @ 20:12:43
URL: http://oysan.blogspot.com
Postat av: Lina

HAHAH! JO! Jag trodde visst att det var på riktigt xD

2009-04-22 @ 21:30:02
URL: http://oysan.blogspot.com
Postat av: ALICIA - shopping & foto

pratar du om en dröm nu eller på riktigt?!?!?! jag är lite halvt förvirrad :O

om det är på riktigt är jag intresserad av denne nakne man, och undrar om han möjligtvis kan vara min nakne granne!

2009-04-25 @ 18:56:50
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0