perfect on the outside

Perfect shape on the outside but totally dead inside.
Ni vet den där känslan. När man kanske ser helt felfri ut, som om man mår bra, är glad och allt. Men på insidan så känner man sig tom, död, kall. Man orkar inte göra någonting.
Idag och igår har jag legat inne på mitt rum hela tiden. Kännt mig död, vaknat till liv och trott att jag fått blindtarmsinflammation och dött igen. Jag hoppas att jag sover bort det inatt, för imorgon är det dags att pallra mig tillbaka till skolan igen.

Dags att borsta tänderna och sen lägga huvudet på kudden och drömma sig bort. Till ett ställe där du kan vara vem du vill. Inatt vill jag drömma om en tjej med långt blont, lite halvvågigt hår, en tjej som inte är vanligt snygg men som alla vänder som om efter ändå. Hon som bor i Miami och går runt och ser ut så som alla andra önskar att de vågade. Tjejen som kan göra vad som helst och få det att bli perfekt. Tjejen alla vill vara.

Inatt ska jag trollbinda folk.



Bild: Dailygalaxy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kan vi ses i drömmarna och vinka till varandra. Drömmarnas paradis, världen ingen kan ta ifrån dig - någonsinn!

2009-04-14 @ 18:56:31
Postat av: isabelle

haha okej :)

riktigt snygg iaf!

2009-04-14 @ 21:40:18
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0