svacka

Om man har ett uppehåll på bloggen i 1 vecka och 5 dagar, kan man kalla det en svacka då? Det kör jag på. Bloggsvacka - låter bra. Helt ärligt så har jag inte orkat skriva någonting. Eller haft något intessant att berätta överhuvudtaget. Fest, skola, fest, skola. Ungefär.

Nu sitter jag och lyssna på en låt som gör mig glad (varför är jag inte ute i det fina vädret?!):
Redo för nya andetag, solen väcker mig med glimten i ögat
och vädret är skönt och gräset är grönt.
Nu bär det ut, jag bygger inte upp några minnen förgäves
och utan hinder på vägen, se sommaren byggas på viner och kärlek.
Ödet är vårt vad ska göra vi två när det inte finns ett moln
så långt som ögat kan nå.

Jag vill gå ut. Vara i solen. Hitta på någonting. Istället sitter jag inne, har dåligt samvete, behöver städa och vill duscha. Dammsugaren nästa.

jag skulle inte dö av en resa till Thailand igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0