Marshmallows

Fördelar med öppen spis: grilla! Marshmallows, banan med choklad, majskolvar. Gott som satan är det.
Var extremt sugen på amerikanska chokladmuffins förut och farfar sa att han skulle köra mig så jag kunde köpa ingredienser, men det blev det inget av. Så jag var väldigt sur där ett tag. Men sedan kom farmor och sa att vi har marshmallows så då satt jag frmaför våran öppna spis och åt. Hur mysigt som helst.

Jag försöker få min pappa att förstå att mitt intresse (jag brukade rida förr, men pga bråk så slutade jag.) är värt 350 kr/månad så att jag kan bli medryttare på en häst som verkar helt perfekt för mig. Men han ska då hålla på och vara jobbig och säga att jag garanterat inte lär få ett svar idag. Jag MÅSTE höra av mig till henne igen. Det har gått en vecka nu. Snart kommer det att vara försent!
Jag undrar om vuxna har glömt av hur det känns att ha någonting man verkligen älskar att göra och sen inte få göra det. Hade han fortfarande känt så med någonting så hade han nog tyckt att det är värt 350 kr/månad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0