Halmstad <3

2 brustabletter och mycket sömn fick bot på min feber! Ni anar inte hur glad jag är. Så om 3 timmar och 1 minut (06:30) ringer min väckarklocka så jag kan göra mig iordning och sen ta tåget till Halmstad. 08:15 går tåget, huuuu.
Har precis packat klart och jag är hur jävla hungrig som helst. Men allt bröd ligger i frysen och jag orkar inte tina så vatten it is! Ska noppra ögonbrynen och sen sova tror jag fan.

Har en del jobb att göra nere i Halmstad nu, så vi hörs inte förrens på måndag igen. 2,5 dagar fyllt av att promota Xplode och sen drar det igång. Kommer bli grymt!

Btw, någon som undrar vad Xplode är? Kolla här: www.clubarea51.se

Update: Sömn: 10 minuter. Nu åker jag till Halmstad, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: E'a

Fin blogg!!



föresten vill du tjäna pengar på att blogga, klicka och värva?

gör då som jag och bli medlem på : http://www.woopa.se/?ref=packfack

jag har varit medlem i 3 dagar och redan tjänat

1000 kr :D

Det bra är att man inte behöver vara 18+ för att vara medlem utan det gälls för alla åldrar,

så gör som jag och bli medlem :D

2009-07-17 @ 13:00:37
URL: http://andrevstamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0