Wohoo

Det här är för dig Johan :*



Har blivit fest 2 dagar i rad nu, och det gick väl som det gick om man säger så. I onsdags så shottade jag och Helena konjak och jag vill ju inte direkt rekomendera det kan jag ju säga ;)
Igår blev det fest i Vänersborg och det va chill och  allt, tills Tobbe söp mig under bordet.. Rätt rejält också. Men det fick han igen kan man ju säga. Vill ju lova att det var tur att jag inte spydde på honom. Skäms som fan och har lite minnesluckor. Men som Johan sa 'man blir inte yngre' så varför inte passa på att göra allt man inte kan göra om ett par år!

Imorgon drar jag och min brud Helena till Halmstad! Jobb står på schemat. Nej, måste gå och packa. Är som vanligt ute i sista stund.








Kommentarer
Postat av: Lina

den där bilden följer mig i drömmarna, haha!

2009-07-25 @ 13:53:39
URL: http://oysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0