22:18

Imorgon är det skolavslutning och det ska bli hur skönt som helst, samtidigt som jag faktiskt får lite panik. Vad ska jag göra i sommar? Förra sommaren så hade jag ju välplanerade dagar och det kändes bra, men iår har jag inte den blekaste aning om vad jag ska hitta på. Europaresa vore ju inte helt fel, men att åka runt i en bil när man är åksjuk känns inte riktigt som den bästa idén jag någonsin haft..

Sommaren får helt enkelt bli som den blir! Nu ska jag iallafall gå och försöka hitta någonting att ha på mig imorgon. Svårt det där, när man aldrig har varit med om någon sån här skolavslutning förut. Kan inte fatta att jag har klarat av ett helt år på gymnasiet!
Klänning eller inte klänning, det är frågan...


Kommentarer
Postat av: Krycklina - mitt liv på krycka!

Klänning såklart :D!

2009-06-10 @ 23:16:45
URL: http://krycklina.blogg.se/
Postat av: josefin

Sv: Nej, jag har inte varit med i filmen, men jag har gått igenom ungefär samma sak som hon :/

2009-06-11 @ 10:24:10
URL: http://josefinkjelllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0