Handikappad

Okej, man kanske inte ska skämta om det och sånt, men just nu känner jag mig verkligen handikappad. Kan inte lyfta eller röra högra armen och mitt vänstra knä tar kål på mig!
Var nämligen ute i stallet med Sandra idag och då fick hon den brilijanta idén att jag skulle hoppa (missförstå mig inte nu, det tog inte många hundradelssekunder innan jag nappade på idén). Sagt och gjort, fram med ett hinder och kör på!

Första gången jag hoppade på henne i princip och det gick superbra. Tills Sandra frågade om hon inte skulle höja. Först ville jag inte, men efter lite om och men så höjde vi ändå. Innan jag började komma mot hindret sa jag till Sandra 'Egentligen borde jag inte hoppa nu! Man ska ju sluta när det går som bäst, hehe'. Vad händer? Jo, Yaya vill inte hoppa och viker av mitt framför hindret. Jag lyckas inte sitta kvar utan ramlar av, landar på något sätt på fötterna och får sedan kasta mig själv på backen för att jag inte kan stå. Märkte ingenting med armen efter en stund och jisses vad ont jag har. Vet själv att man ska hoppa upp direkt för att inte bli avskräckt, men med tanke på både armen och knäet så kände jag inte för att hoppa så högt efterom jag knappt kunde stå eller röra armen, så det fick bli ett 50 cm hinder och sen fick Sandra skritta av henne.

Men det gick ju som sagt bra först och här har ni några småhopp! :)


Kommentarer
Postat av: malin

ajsing.. inte kul att ramla av innan hindret, haha :( usch gör så ont ;p

2009-07-17 @ 18:43:29
URL: http://levandekatastrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0