on my way

On my way! Stallet om en sisådär 45 minuter. Har jag klippt gräset och städat som jag skulle ha gjort innan? Nej. VIlket innebär att jag kommer ha det stressigt som fan sen! Tjoho -.-

Somnade med en film på igår, så därför blev det ingen mer uppdatering. Och nu har jag ganska så bråttom, så om jag hinner visar jag er ikväll :)

Farmor kom in imorses och väckte mig två gånger trots att jag hade sagt att jag inte skulle till skolan idag. Blev lite småsur. Men andra gången hade hon med sig en tub med 6 mentosrullar i, då blev jag helt plötsligt lite gladare!
Nu ska jag äta upp min frukost (jordgubbar is the shit!) och sen bär det av till stallet.



osminkat funkar också har jag hört :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0