Stalldax!

Dags att springa till bussen om en kvart, ska nämligen (trots mitt handikapp) till stallet och rida idag! Ska rida ut med tjejen som äger Yaya, hon ska nämligen visa mig vägen till ett badställe där man kan bada med hästarna. Och det kan man ju bara inte missa. Tror att man skrittar hela vägen dit så det är säkert lugnt :)

Imorgon är det dags för halmstad, TJOHO! Ser fram emot det sjukt mycket verkligen. Sussie & Gustaf har inget internet där än (tror jag iaf) så det blir nog ingen update nu i helgen. Nej, nu går bussen strax, tjing!


Kommentarer
Postat av: sus

Jag har internet hela helgen ;) Så du kan köra updtae hur mycket du vill :D

2009-06-17 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0