A&M

Hej!
Nu sitter jag och har multimedia, igen. Känns som att vi har det hela tiden just för tillfället! Egentligen tycker jag att det är riktigt kul, men nu har jag suttit och inte gjort någonting ett par lektion. Inte lika kul. Det ger mig lite tid att slänga upp en blogginlägg dock och det är ju bra. Om jag inte hittar någonting att göra så kanske jag slänger ihop ett kollage till bloggen. Men det lär ni ju märka isåfall.

Nu har Mela legat på sjukhuset inatt och jag tycker så himla synd om henne! När hon igår ringde och berättade att hon hade slangar i vänster arm så att hon kan få dropp, började jag nästan gråta. Dels för att jag själv kunde tänka mig hur ynkligt det måste kännas att ligga där i sängen med massa slangar och dels för att jag är livrädd för att något sådant skulle kunna hända mig. När jag sedan la på telefonen efter hennes beskrivelser så kände jag hur ont jag hade i armen..

Vad händer nu i helgen då? Någon som känner för att hitta på någonting kanske? Skulle ju ha gått på fest kanske rent av både fredag och lördag men det verkar som om det inte blir någonting av med något utav det. Tråkigt, menmen.

Nu ska jag ta och försöka skissa på ett CD-omslag eller nåt annat kul.

Gammal bild på mig och Mela när vi åkte buss helt normalt en dag efter skolan.

Kommentarer
Postat av: meeela :)

åååh plutten va du är urgullig :D

2009-03-19 @ 11:45:43
URL: http://melloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0