Äntligen fredag!

Eller kan man skriva det nu? Egentligen är det inte ens fredag men det känns som om det är det. Jag önskar att det vore fredag kväll nu. Vad är det för speciellt med fredag då? Jo, imorgon är det dags för fest. Vi ska vara i en lägenhet och det kommer typ +35 personer. Så det ska bli lite spännande. Kan ju verkligen gå hur som helst eftersom det inte är säkert att alla kommer anmälda. Det har vi ju en liten erfarenhet av.

Med tanke på att jag slutar klockan fyra och då ska hem och göra massa saker så kommer jag nog inte att blogga imorgon. Klockan sju tror jag att jag ska befinna mig på förfest men jag vet inet ritkigt hur det blir med det än. Annars ska jag vara där klockan åtta och då ska jag ju hinna göra mig iordning, duscha, äta och ta mig dit. Stressigt kommer det att bli. Kommer nog upp bilder och kanske någon video i helgen. Oj, just det ja! Jag har ju glömt bilder från de två senaste festerna. Jag får helt enkelt lägga upp bilder från en hel del fester.

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0