Fruktskål

På multimedia ska vi göra en 3D-fruktskål med olika frukter i. Självklart ska jag vara extra krånglig och göra en annanas. Själva annanasformen är lätt, men sen kommer bladen och de där konstiga sakerna på annanasen. Har suttit extremt länge och försökt få till detta och det går inte så himla bra. Sen ska vi visst ta och göra om en bild på en människa till en sorts vectorgrafik. JIPPI!

Nu ska jag ta och åka hem, för vi ska sitta och läsa resten av lektionen och jag har inte min bok med mig. Så nu får jag sluta en halvtimma tidigare. Det är inte så mycket tidigare egentligen men det känns jätteskönt. Jag har med mig bilderna hem idag så nu får ni en update i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0