Ljudet av ditt hjärta

Det blev ingen uppdatering igår. Anledningen till det var att klumpig som jag är så glömmer jag skivan med bilderna i skolan. Sen så var jag så himla trött när jag kom hem så att jag inte ens orkade starta datorn.

Idag har jag inte gjort något annat än att varit hos tandläkaren (hur äckligt?) och legat i sängen och läst 'Ljudet av ditt hjärta'. Gud va jag ångrar att jag inte läste böckerna på engelska. Jag kanske ska läsa om dom fast på engelska?
Jag har alltså varit sjuk idag, vilket innebär att jag fortfarande inte har några bilder från studion, så de kommer upp imorgon stället.

Nu ska jag ta och göra ett till kollage. Vad det blir? - Hemligt. Kolla in senare för att ta reda på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0