Mediekunskap

Idag är jag verkligen sjukt trött. Redigerade aldrig några bilder igår för jag sov typ hela dagen och sen umgicks jag med Sandra. Tänkte ta med bilderna till skolan och göra det nu, men hann aldrig lägga in dom på mitt USB-minne.

Nu sitter jag och pluggar mediekunskap medans de andra är på idrott. Jag lyckades somna med fönstret öppet igår så har ont i halsen som bara fan idag plus att jag fortfarande känner mig seg efter helgens bravader = inte bra.

Nu i veckan blir det nog mest att försöka plugga så jag blir klar med mediekunskapen och på fredag är det 'fest'/groggkväll. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska gå eller inte. Känner verkligen INTE för att festa just nu, usch.
Vad har ni för planer i helgen?


Kommentarer
Postat av: nathalie!

haha kan förstå att du inte orkar det ;P

2009-03-16 @ 12:10:52
URL: http://nathalienimark.devote.se
Postat av: Anonym

härlig bild som fan :)

2009-03-16 @ 22:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0