Oväntad twist

Är det inte sånt som är med i alla dokusåpor? En oväntat twist, någt du inte alls förväntat dig. Det är det här fast ändå inte.
En hund.

Är det möjligt att gråta tills man inte kan andas på grund utav en hund? Men å andra sidan var han inte bara en hund. Detta låter töntigt men han var nog min bästa vän. Det var ju han som kom fram och puttade på en när man grät. Han som låg vid ens fötter och sov. Han som väckte en på morgonen. Han som funnits där sålänge jag kan minnas. Och nu ska han på mindre än en minut bara försvinna. Sluta existera. Lämna mig.

Jag ska strunta i förmiddagslektionen och åka till Simba. Det HÄR är viktigt. Simba är viktig. Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: S

Hunden är människans bästa vän. Utan att tveka. Alltid och förevigt, i vått och i torrt så står han vid din sida.

2009-03-24 @ 00:29:02
URL: http://iweekh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0