Parteeey

Igår var riktigt kul. Mela hade ju som sagt med sig sin kamera, men jag tror att det blev taget ungefär 5 kort. Jag har inte fått se dom än, men antagligen finns det ingen bra som kommer komma upp på bloggen. Ni får tänka er hur det ser ut!

Idag blir det fest i Edet. Funderar på om jag vågar att ta med min kamera. Om jag gör det så kommer det komma upp bilder, annars kanske någon annan har bilder jag kan låna.

Nu ska jag ta och städa mitt rum och sen ska jag börja göra mig iordning. Btw, bilden jag gjorde på förra inlägget; jag såg nu att jag glömt av ögonbrynen (n) Lite fail. Får ta och göra dom imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

en otroligt vacker bild :)

2009-03-08 @ 19:22:36
URL: http://iweekh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0