Se upp i backen annars får ni hundra hål i nacken

Alltså, har man skillzzzz eller vad? Såhär har jag spenderat en del av min kväll och vi kan ju konstatera att detta verkligen INTE är min starka sida. Men härifrån kan det ju faktiskt bara gå uppåt :D
 
 

Resten av min kväll har jag tillbringat funderandes och letandes. Jag har funderat lääänge över vad jag ska ha på mig imorgon och sen fick jag ju såklart leta efter allting också. Vart är det jag ska då? Jo, till Branäs. LBS och Lichron sticker till Branäs över dagen och gör backarna lite osäkrare. Så håll er inne! Mela (<3) tar med sig sin kamera så det kommer nog komma upp ett par bilder och förhoppningsvis någon film också.
' SE UPP I BACKEN ANNARS FÅR NI HUNDRA HÅL I NACKEN'
Med de orden går jag och duschar så att jag kan lägga mig någon gång för jag ska åka härifrån senast fem imorgon. Dvs om ca fem timmar. Mycket sömn inatt, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0