Stampa med Leroy

Party på hög nivå igår. Jag kände ju ingen annan där förutom Mela och så hennes kille Rasmus förutom att jag träffat Sara som hade festen en gång. Sen blev det väl lite för mycket lite för fort så Mela och Rasmus gick hem. Eftersom jag skulle ta bussen hem så stannade jag hos Sara. Det var lite pinsamt i början men efter lite dricka och prat så trivdes jag jättebra faktiskt. Massa sjuntorpare kom dit och då var det 'Stampa med Leroy' som gällde vill jag lova. Partymovesen #1?
Tiden flög förbi och helt plötsligt var det dags att springa till bussen. Tråkigt som fan eftersom jag var på topp då, men jag var ju tvungen att komma hem på ett eller annat sätt. Bilderna får komma imorgon, för nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. har mått lite halvt illa idag, hehe.

Ingen har väl missat 'Stampa med Leroy'? Här är den igen om du har missat den eller bara vill se den igen.

Kommentarer
Postat av: Blaze

haha, fan va gammal den e xD men sjukt bra!

2009-03-08 @ 23:27:26
Postat av: Blaze

En omgjort version av mina polare http://www.youtube.com/watch?v=0X1byaAXqmM

2009-03-08 @ 23:29:10
Postat av: Modell Rose-Marie (Stella)

Modelltävling på min blogg slutar den 16:e. Ifall om du ville vara med i tävlingen att vara modell för en dag.



Du får dessutom prenumerera på min blogg så gör jag på din :) Skulle va kul att kolla in fler bloggar flera gånger.



KRAM!

2009-03-10 @ 10:20:09
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0