You're better than drugs

Det blev visst ingen uppdatering men jag har haft fullt upp! Igår fick jag ett samtal när jag satt och åt och det slutade med att jag lite senare befann mig nere i stan på groggkväll. Det var mysigt, förutom att jag idag mår väldans illa efter all cigarettrök som var i heeela lägenheten. Men det är sånt man får stå ut med.

Idag har jag sovit länge och varit på Överby en sväng med Sandra. Sen har jag gjort mig iordning för snart ska jag och Nathalie på fest :) Att träffa helt nya människor är (nästan) aldrig fel, så det blir nog nice.

Ha en trevlig kväll, det ska minsann jag försöka ha! Tar med mig kameran så kanske kommer lite bilder. Och bilder från festen i Edet förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0