Here on my own, holding on.

Just nu är jag något så otroligt glad. Jag ska ju äntligen få börja rida igen och den känslan är verkligen obeskrivlig. Det är det bästa som finns! Så för det är jag jätteglad. Men jag ska inte bara börja rida igen, utan jag ska även börja träna för tränare och tävla lite smått. Det är något jag har velat göra ett bra tag men har inte gjort det med tanke på att jag inte har haft någon häst att träna och tävla med osv. Men nu ska jag sätta igång på riktigt! Ska fixa grönt kort, medlemsskap i Trollhättans Sportryttare, lokallicens och sen kör vi på. Att klara någonting sånt här på egen hand känns så otroligt skönt. Jag klarar mig visst bra utan dig, tillochmed bättre.

Nu på tisdag ska jag ju som sagt ut och börja rida Yaya på riktigt. Ska planera lite mer nu har jag tänkt. På tisdags så får det bli en hel del lösgörande övningar och så ska jag försöka träna lite på vänster galopp. Detta kommer att bli bra!

Tävlingsperiod hösten 2009, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0