Kristen och Ashley


Jag är fortfarande sjuk och har därför tillbringat dagen med att kolla på privileged avsnitt (bra serie, värd att kollas på). Tyckte att jag kände igen hon som spelar en av systrarna i serien och sen slår det mig: 'Shit, det är Kristen Stewart som är med i Twilight!'. Men när skulle hon ha kunnat vara med och göra den här serien när hon är upptagen med Twilight? Så jag kollade upp detta och tjejen till höger är alltså inte Kristen utan Ashley Newbrough. Jag inser själv nu att de inte är kopior utav varandra, men de är minst sagt lika.

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Åh va roligt att du är med i tävlingen, och bra motivering! Vi får väl se vem som blir den lyckliga vinnaren den 28 maj! Kram

2009-05-18 @ 23:23:39
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: oysan

So true!

2009-05-19 @ 12:46:40
Postat av: AMILIA K

älskar din header!

2009-05-19 @ 16:44:32
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0