Omogna_tjejer_97

Ikväll har min mobiltelefon lyckats bli snodd utav några omogna tjejer som ringer runt till mina kompisar. GREAAT! Blir så jääävla sur så att jag vill gråta. Själva mobilen är ju jättegammal så det är ingen förlust, men hade 180 spänn på kontantkortet OCH jag vill fan inte att dom smsar/ringer mina kompisar! Är änna mission impossible att berätta för alla att det inte är jag som smsar..

Kan verkligen tänka mig hur det är små fjortisar som springer runt och har hur kul som helst. Just nu är jag så arg att vi kan ju säga att det var tur att jag inte fick reda på vilka det var...

Nu går jag och lägger mig. Känner fan inte för att göra någonting atm.


Kommentarer
Postat av: Lina

Om du kommer på vilka de är, så säg till mig. Dom ska få smaka krycka ;D

2009-05-31 @ 00:38:49
URL: http://broccolimos.blogspot.com
Postat av: Lina

småhoror.

2009-05-31 @ 17:43:17
URL: http://oysan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0